Sanatçının otobiyografik üretim eğilimi sürecinde yaşadığı bireysel ve sanatsal dönüşümü konu edinen bu çalışma dikkat çekici bir örnek olarak tespit edilen Şilili yönetmen Alejandro Jodorowsky’nin otobiyografik anlatısına odaklanmaktadır. Her sanatçı eserleriyle kendisi hakkında bir fikir sunar. Ancak kimi sanatçılar üretimleri sırasında "kendilerine dair anlatı inşa etme eylemini” daha da derinleştirir. Bu çalışma da farklı alanlarda çalışan sanatçılara ve üretim önerilerine yer verirken eserlerini izleyicileriyle paylaşırken bir şifacı gibi davranan Jodorowsky’nin hayatını ve konu bağlamında önemli bir örnek olan “Gerçeğin Dansı” filmini analiz eder. Filmlerini herkes için bir dönüşüm aracı olarak gören yönetmenin araştırmaları “bireyi” keşfetmeyi ve iyileştirmeyi amaçlayan veriler taşımaktadır.